Konačna cijena, ovisno o načinu plaćanja biti će istaknuta na kraju narudžbe, kada odaberete način plaćanja.
Nakon što zaprimimo vašu narudžbu, slijedi provjera dostupnosti artikla nakon čega vam dostavljamo konačnu ponudu za uplatu ovisno o tome koji ste način plaćanja (karticu) odabrali i ovisno o adresi na koju artikal treba dostaviti. Na ponudi će biti označen okvirni datum isporuke. Ukoliko ste odabrali kartično plaćanje, sa ponudom ćete dobiti i link za kartično plaćanje , na kojem ćete ispuniti potrebne podatke i izvršiti uplatu. Prilikom kartičnog plaćanja bitno je točno navesti broj ponude. Obrazac za kartično plaćanje nalazi se OVDJE. Ponuda nije obvezujuća te ju možete ili ne morate prihvatiti. Ponudu ne možete koristiti za odbijanje pretporeza niti je ponuda ugovor između kupca i prodavatelja. Ona je isključivo informativnog karaktera. Kad je riječ o plaćanju preko transakcijskog računa, robu ne isporučujemo na temelju potvrde o uplati, nego nakon što vaša uplata bude zabilježena na našem transakcijskom računu. Obično je to u roku 24-48 sati kada je riječ o transakcijama između domaćih banaka. Ukoliko između vaše uplate i prispijeća na naš transakcijski račun dođe do promjene dostupnosti artikla, o tome ćete biti obaviješteni da možete odličiti da li želite pričekati do novog datuma isporuke ili želite povrat novca. Zbog nepredviđenih razloga, zadržavamo pravo otkaza narudžbe u svakom trenutku. U slučaju promjene nabavnih cijena od strane proizvođača zadržavamo pravo izmjene navedenih.
Na tržište donosimo proizvode onakvi kakvi jesu tj. sa original hardverom i softverom, kakvi dolaze od proizvođača. Kao posrednik u prodaji, nemamo utjecaja na tehničke karakteristike niti imamo mogućnosti mijenjati tehničke karakteristike proizvoda. Stoga ne odgovaramo za promjene na softveru, koje mogu utjecati na karakteristike proizvoda, a koje proizvođač periodično pušta, u vidu redovnih nadogradnji. Za takve promjene je odgovoran isključivo proizvođač, a kupac ima pravo da nadogradnju softvera ne prihvati. Ako kupac prihvati nadogradnju softvera, time prihvaća i sve nove karakteristike proizvoda koji proizlaze iz te nadogradnje. Nadogradnje često nije moguće poništiti tj. vratiti na prethodne verzije. Za sve upite u vezi toga nadležan je proizvođač pa se najbolje obratiti direktno njihovoj podršci.